مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-15سياسي

سفره های زیرزمینی با شیوه های نوین آبیاری کشاورزی ترمیم شود


نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم مدیریت صحیح مصرف آب و استفاده از شیوه های نوین آبیاری در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: سفره های زیرزمینی آب با مصرف صحیح و استفاده از شیوه های نوین آبیاری ترمیم شود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم مدیریت صحیح مصرف آب و استفاده از شیوه های نوین آبیاری در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: سفره های زیرزمینی آب با مصرف صحیح و استفاده از شیوه های نوین آبیاری ترمیم شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 24 آذرماه در نشست تخصصی مدیریت آب کشاورزی که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، بر ضرورت مدیریت مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی و صنعت تاکید کرد و گفت: براساس نگاه کارشناسانه شاید در یکی دو دهه آینده جنگ بشریت بر سر آب است، بنابراین باید قدر این موهبت الهی که در حیات همه پدیده های نظام هستی ساری و جاری است را دانسته و روی این نعمت سرمایه گذاری کنیم.

وی با اشاره به فرموده خداوند در سوره انبیاء مبنی بر اینکه آب مایه حیات هر موجود زنده است، گفت: آب چنان از جایگاه و ارزش والایی برخوردار بوده که موجودی است در مقام سجده خدا و هر موجودی در نظام هستی به ذکر و تسبیح پروردگار مشغول است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هر پدیده و موجود زنده ای از آب است، تصریح کرد: برخی از کشورها حوزه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره های زیرزمینی با شیوه های نوین آبیاری کشاورزی ترمیم شود

سفره های زیرزمینی با شیوه های نوین آبیاری کشاورزی ترمیم شود